Contact Center

Najwyższy poziom obsługi

Contact Center – najwyższy poziom obsługi

Firmy dbające o najwyższą jakość obsługi Klientów, wykorzystują platformy komunikacyjne Contact Center. To rozwiązania opierające się na kilku kanałach komunikacji, takich jak: telefon, SMS, Internet, fax, e-mail, chat czy kontakt poprzez portale społecznościowe.

Zastosowanie Contact Cetnter przynosi firmie szereg korzyści:

  • wzmacnia relacje z klientami
  • pomaga zwiększać zyski, dzięki aktywnej sprzedaży produktów
  • poprawia efektywność obsługi klientów poprzez zautomatyzowanie tego procesu
  • ułatwia pozyskiwanie nowych klientów
  • pozwala monitorować i mierzyć efekty komunikacji z klientami

 

Oferujemy Państwu kompleksowe rozwiązania przeznaczone do interaktywnej komunikacji z klientem. W ramach współpracy zapewniamy wstępną ocenę potrzeb organizacji, integrację oraz wdrożenie platformy, a także wsparcie techniczne i serwis.


Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z naszym biurem poprzez formularz dostępny na stronie lub telefonicznie


Tel.: +48 22 205 05 00

Fax: +48 22 205 05 01

E-mail: biuro@globalone.pl

Formularz kontaktowy