Global One w swojej ofercie proponuje najnowocześniejsze rozwiązania Contact Center klasy enterprise przeznaczone dla sektora finansowego, publicznego oraz commercial. Oferowane systemy opierają obsługę klienta poprzez interakcję za pomocą kanałów komunikacji, takich jak: telefon, email, chat, fax, social media. Rozwiązanie zapewnia możliwości integracji za pomocą gotowych wtyczek, jak i autorskich interfejsów ze środowiskiem informatycznym klienta. Automatyzacja procesów z wykorzystaniem zaawansowanych systemów IVR gwarantuje wysoką efektywność obsługi, a szeroka gama raportów oraz możliwość rejestracji połączeń telefonicznych pozwala monitorować i mierzyć efekty komunikacji z klientami.
Global One oferuje kompleksowe rozwiązania przeznaczone do interaktywnej komunikacji z klientem. W ramach współpracy zapewniamy kompleksową ocenę potrzeb organizacji, projekt, wdrożenie oraz integrację platformy, a także wsparcie techniczne i serwis.
Ogólne Warunki Sprzedaży Global One
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o technologiach sieciowych i ofercie Global One, wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant na pewno się z Tobą skontaktuje.